This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Claudia Iglesias Chile Local time: 14:11 Member (2002) Spanish to French + ...
Mar 29, 2002
Hola
Quisiera saber si alguno de los presentes es miembro de ACEtt, Sección Autónoma de Traductores de Libros de la Asociación Colegial de Escritores de España.
Me interesa esta asociación, pero tienen dos categorías de miembros, cuyas membresías se pagan. Para ser miembro-socio hay que haber traducido dos libros y ser presentado por un traductor ya socio. Me pregunto cómo hace uno para traducir los dos libros si para poder postular se necesita ser miembro... See more
Hola
Quisiera saber si alguno de los presentes es miembro de ACEtt, Sección Autónoma de Traductores de Libros de la Asociación Colegial de Escritores de España.
Me interesa esta asociación, pero tienen dos categorías de miembros, cuyas membresías se pagan. Para ser miembro-socio hay que haber traducido dos libros y ser presentado por un traductor ya socio. Me pregunto cómo hace uno para traducir los dos libros si para poder postular se necesita ser miembro, etc, etc.
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer.
Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools.
Download and start using CafeTran Espresso -- for free