Pages in topic: < [1 2] |
Powwow: Bunnik - Netherlands
|
|
Hester Eymers Netherlands Local time: 15:57 Member (2005) English to Dutch + ...
Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid. Ik was bang dat de powwow in het water zou vallen, maar jullie hebben je niet laten weerhouden door een beetje nattigheid. Ik vond het heel gezellig. Jack en Antoinette: bedankt voor de administratieve ondersteuning en morele support.
Tot een volgende keer!
Hester | | |
Mieke Tulp (X) Netherlands Local time: 15:57 English to Dutch
Hester, Antoinette en Jack, jullie vormen een topteam als het gaat om het organiseren van een powwow. Bedankt.
Tot een volgende keer allemaal.
Mieke | | |
Na regen komt pannenkoek... | Jul 2, 2007 |
In de eerste plaats Hester en Jack.... en vervolgens ook alle andere aanwezigen, hartelijk dank voor de gezellige dag! Onverschrokken als ridder Amelis zelve trotseerden wij weer en wind, al viel er op de momenten dat we buiten waren eigenlijk nauwelijks een druppel regen. Het was erg leuk om nieuwe collega’s te leren kennen en oude bekenden terug te zien.
Tot een volgende keer!
Antoinette | | |
Percy Balemans (X) Netherlands Local time: 15:57 Voor herhaling vatbaar | Jul 2, 2007 |
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties: het was weer erg gezellig en graag tot een volgende keer! | |
|
|
vixen Greece Local time: 16:57 English to Dutch + ...
Terwijl de meesten de wind en enkele regendruppels probeerden te trotseren, probeerde ik de files te ontwijken. Achteraf vraag ik me echter af of dat ook maar de geringste tijdwinst heeft opgeleverd. Kortom: ik had graag wat korter in de auto gezeten om nog wat langer met mijn collega's te kunnen praten over werk en andere interessante zaken.
Hester, Jack en Antoinette: bedankt! | | |
Willem Cremers (X) Poland Local time: 15:57 Polish to Dutch + ...
Hartelijk dank, Hester, Jack en Antoinette voor het organiseren van deze powwow. De gesprekken met de deelnemers waren zo fascinerend, dat ik van het landschap nauwelijks iets heb opgemerkt, terwijl ik toch echt een natuurliefhebber ben. Ook de keuze van de restaurants was uitstekend. Ik heb een heerlijke dag gehad.
Wim | | |
Henk Peelen Netherlands Local time: 15:57 Member (2003) German to Dutch + ... SITE LOCALIZER |
Mieke Tulp (X) Netherlands Local time: 15:57 English to Dutch
Gunst, had ik toch niet door dat er een cameraploeg was op de dag dat al die vertalers werden losgelaten in het bos. Leuk, Henk. Thanks. | |
|
|
Hé razende reporter, geweldig die filmpjes en foto's. Ik krijg meteen weer zin in zo'n wandeling ... én in een pannenkoek natuurlijk. Thanks, Henk. | | |
Percy Balemans (X) Netherlands Local time: 15:57
Je kunt nog niet eens meer rustig gaan wandelen op een vrijdagmiddag, er staat altijd wel weer een paparazzo ergens in de wei... ) | | |
Pages in topic: < [1 2] |